Máme pro vás jednoduchá a vyzkoušená řešení


...vyberte si co zrovna potřebujete ve vaší firmě řešit

Potřeby každé firmy jsou různé. Každá firma je jinak velká, používá jiné pojmy. Nějaký software již používá. Naše řešení je dostatečně jednoduché a zároveň pružné na to, aby se přizpůsobilo vašim potřebám a zároveň vyplnilo bílá místa tam, kde jej skutečně potřebujete. Vyberte si z nabídky to, co zrovna potřebujete.  

  Chci společně pracovat s ostatními nad úkoly, zápisy a dokumenty

Potřebujte s lidmi ve vaší firmě sdílet úkoly a běžné kancelářské aplikace vám to neumožňují? Chcete mít prostor pro upřesnění zadání, diskusi nad způsobem řešení, přehled o rozpracovaných nebo hotových úkolech? 

  Chci mít přehled o majetku, hlídat různé termíny, dodavatele nebo i smlouvy

 Chcete jednoduchý software pro správu vašeho majetku? Potřebujete hlídat termíny revizí, oprav nebo jiných aktivit údržby nad majetekm přehled o majetku na jednom místě? 

  Chci mít přehled o všech smlouvách a jejich souvislostech na jednom místě

Potřebujete mít přehled o různých smlouvách na jednom místě? Chcete mít jednoduše vedenou informaci o jejich souvislostech abyste to pokaždé nemuseli lovit na mnoha místec? 

  Chci vytvářet a sdílet zápisy ve firmě i se zákazníky

Už vás nebaví vytvářet zápisy ve wordu? Chcete najít lepší způsob? My ho pro vás máme. Jedno sdílené prostředí s ostatními vám zjednoduší vytváření, sdílení i vyhledávání zápisů.

  Chci podpořit své obchodní aktivity

Nevíte kdy jste naposledy jednali s konkrétním zákazníkem? Odešel vám obchodní zástupce a vy nevíte, co bylo dohodnuto? Složitě dohledáváte poslední verze smluv nebo objednávky?

  Chci zjednodušit provoz a firmy a řízení práce ve firmě

Chcete zjednodušit spolupráci ve vašem týmu, ať je firma malá nebo velká? Chcete mít přehled o projektech a aktivitách a nevytvářet zbytečný reporting? 

  Chci řídit kompetence v organizaci

Umožňuje řídit kompetence od velkých organizačních jednotek až po jednotlivé pracovníky. Řešení umožňuje evidovat požadované i konkrétní kompetence, dovednosti či rozsah odpovědností. 

  Chci zavést systém řízení rizik a evidovat a řídit jednotlivá rizika 

Umožní vám vytvořit úplný přehled - mapu rizik ve vaší formě a každé riziko zhodnotit  a případně ho přiřadit k procesům, činnostem a odpovědným osobám. Můžete každé riziko popsat libovolným způsobem.

  Chci opsat činnosti, procesy a pracovní náplně

  Pokud potřebujete vytvořit popis činností a procesů organizace a nechcete to vytvářet v kancelářském software nebo pomocí složitých nástrojů. Umožňuje vytvořit úplnou mapu procesů a činností v organizaci.

  Chci držet klíčové zaměstnance a lépe s nimi komunikovat

Zaměstnanecký portál vám zlepší a zjednoduší komunikaci s vašimi zaměstnanci a nepřímo pomůže i zvýšit jejich spokojenost. Méně nedorozumění, více spokojených zaměstnanců. 

  Chci vytvořit popis nebo katalog služeb včetně jejich SLA

Můžete vytvořit a udržovat například katalog služebkatalog veřejných služebkatalog služeb IT nebo další podle konkrétních potřeb Vaší organizace.  Můžete každou službu popsat a navázat na odpovědné osoby.

Splnit povinnosti správce osobních údajů dle GDPR

On-line dostupná dokumentace kde budete mít všechny dokumenty potřebné k prokázání shody vaší organizace s GDPR. Může být lehce dostupná vám i vašemu DPO je on-line a obsahuje záznamy o zpracování osobních údajů.

  Chci mít přehled o aktivitách zaměstnanců

Vytváření výkazů práce nikoho nebaví. Pro firmu je ale důležité vědět, co lidé dělají a dokonce je to důležité i pro lidi samotné. Zkuste naše řešení, které bude vaše aktivity vytvářet za vás. Už nebudete muset nic složitě psát do výkazů.


Jednoduchý software pro podporu týmové spolupráce a sdílení informací a dokumentů je vyzkoušený u desítek zákazníků, kteří jej mají a spokojeně využívají na platformě Onesft.com. Pokud používáte jakékoliv z uvedených řešení, máte v ceně i všechna ostatní. Je to podobné jako s excelem - jakmile ho jednou máte, můžete nad ním vytvářet spoustu užitečných evidencí nebo tabulek. Stejně tak je to i s Onesft.com  - je používaná jako intranet pro spolupráci v mezi pracovníky a i pro řízení úkolů a práce. Umožňuje ukládání a sdílení informací, řízení úkolů, vytváření a sdílení zápisů, správu a řízení údržby majetku, je vhodný pro zjednodušení nástupu a výstupu zaměstnance.  

Řešení zjednodušují spolupráci a sdílení informací. Dokáží nahradit nepřehledné e-maily a komunikace mezi pracovníky se tak stává přehlednější a přesnější. Mnoho šumu, který se obvykle ztratí v mailech nebo zapadlých zápisech se samo od sebe najednou vyřeší, protože veškerou komunikaci máte přivázanou k tomu, k čemu se vztahuje, a tak ji můžete kdykoliv zpětně dohledat. 

Všechna zde uvedená řešení jsou již pro vás připravená na základě nejlepší praxe. To ovšem neznamená, že si je nemůžete přizpůsobit. Právě naopak. Můžete si přejmenovat vedené informace tak, jak máte ve zvyku ve vaší firmě. Navíc si můžete vytvářet své vlastní firemní evidence tak, jak potřebujete.

Jaké jsou hlavní výhody námi dodávaného řešení?
  • Rychlost zavedení - vše spustíte řádově za minuty, můžete hned používat
  • Žádná instalace - potřebujete pouze internetový prohlížeč
  • Jednoduchost - řešení se snaží práci zjednodušovat, neumí vše, ale soustředí se na to podstatné
  • Přizpůsobitelnost - řešení se v mnoha ohledech dá přizpůsobit zvyklostem vaší firmy
  • Rozsah použití - máte vše v jednom. Za jednu ceny
  • Žádné vysoké vstupní náklady - nic nekupujete, jen pronajímáte to, co potřebujete 
  • Žádný závazek - vše si můžete vyzkoušet na měsíc zdarma, poté můžete kdykoliv skončit

Potřebujete rychle a jednoduše vyřešit některou z výše uvedených oblastí? Zaujalo Vás některé z našich řešení?  V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

  Kontaktní formulář









Designed by Cortis | Copyright © 2020 Cortis consulting All rights reserved | Autor ikon