Aktuality

2. května 2017

Ještě před několika lety byl cloud považovaný za něco mimořádného, v dnešní době se stává samozřejmostí. Je to dáno celou řadou faktorů - rozšiřováním nabídky cloudových řešení, zlepšováním dostupnosti internetu, zlepšováním bezpečnosti a také snižováním nedůvěry trhu - respektive lidí ve firmách. Diskuse, zdali je řešení v cloudu bezpečnější nebo ne ustupují do pozadí tak, jak na trhu přibývají úspěšné příklady a jak zkušenosti ukazují, že opak je pravdou. Totiž málokterá firma dokáže zajistit provoz svého informačního na tak profesionální úrovni, jako jsou provozována cloudová řešení v datových centrech. Výdaje na IT se tak neustále přesouvají od tradičních řešení směrem ke cloudovým. Společnost Gartner odhaduje, že cloudový trh dosáhne v roce 2020 až na 216 miliard dollarů. Informační strategie, které na první místo nedávají cloud nejsou schopné zajistit firmě konkurenceschopnost.

24. března 2017

Stále častěji se na nás klienti obracejí s tématem kybernetické bezpečnosti. Ochrana nejen osobních dat je v popředí zájmu, protože informace patří mezi nejcennější aktiva většiny firem a organizací. Různé formy útoků, vydírání, ukradení nebo zneužití informací jsou častější a sofistikovanější než kdy dříve. Povinnosti vyplýbající z GDPR zájem ještě umocňují. Našim klientům zajišťujeme jak poradenské služby v ochraně dat a informačního systému, tak i řešení, kterým dokážou své informace lépe ochránit.

6. února 2017

Máme pro vás řešení povinností vyplývajících z evropské směrnice GDPR GDPR. Chcete jednoduchý software, který vám pomůže splnit požadavky GDPR v personalistice, CRM nebo dalších procesech, kde vedene osobní údaje občanů zemí Evropské unie?

Čeho se směrnice GDPR týká?
Ochrany uchovávání a zpracování osobních údajů občanů Evropské unie. Všechny firmy musí prokázat 25.5.2018, že splňují její požadavky, jinak jim hrozí vysoká pokuta.

Jak vám může naše řešení s GDPR pomoci?
- Těm, co nemají vhodný software, například pro vedení personální evidence, který prokazatelně splňuje GDPR, tak pomocí našeho řešení splníte rychle a levně, již od 360 Kč měsíčně můžete mít personální evidenci. - Pro ty firmy, které mají naopak mnoho různého software a aplikací, kde uchovávají osobní údaje, tak pomůžeme s jejich revizí, vytvořením přehledu a potřebných směrnic k prokázání souladu s GDPR.
Detaily najdete na stránce produktu: Řešení pro evidenci osobních údajů dle GDPR

Připravujeme pro vás seminář - seznámení s produktem.

1. ledna 2017

Přejeme všem našim klientům i partnerům mnoho úspěchů v novém roce 2017.

10. srpna 2016

Nová verze normy ISO 9001:2015., která byla vydaná v loňském roce přináší celou řadu změn. Tou zásadní a pro mnohé překvapivou je menší důraz na formální dokumentaci na řízení organizace jako celku, na okolí organizace, kde požaduje, aby se organizace věnovaly významných faktorům, které ovlivňují jejich fungování. Norma se tím výrazně posouvá ke strategickému řízení. Další velkou změnou je věnování rizikům - požaduje aktivní identifikaci a řešení rizik. My jsme pro aktualizovanou normu 9001:2015 připravili řešení v software OneSoftConnect, který všem výše uvedeným změnám plně vyhovuje.

1. srpna 2016

Vývoj software CORTIS Společnost CORTIS Consulting realizuje projekt Vývoj software CORTIS, který je spolufinancován Evropskou unií. Cílem tohoto projektu je zásadní rozšíření vývojových kapacit společnosti za účelem vývoje další generace vlastních produktů, rozšíření platformy EFESSO a její nové nadstavby a rozšíření a stabilizace platformy Webicko.

25. července 2016

Pokud má vaše povinnost zasílat smlouvy do Registru smluv a hledá levné a jednoduché řešení, pak jste správném místě. Můžete jej mít ještě dnes, bez zbytečného a dlouhého zavádění, instalace a velkých investic. Jediné co budete potřebovat je váš internetový prohlížeč. Dostanete navíc jednoduché řešení pro evidenci jakýchkoliv smluv (nejen těch zasílaných do registru) a 10GB úložného prostoru zdarma. Zajímá vás cena za takový software pro zasílání smluv do registru? Budete platit měsíčně, podobně jako za mobil nebo za připojení na internet. Akční cena za řešení je nyní 1200 Kč měsíčně plus jednorázový poplatek 4000 Kč za nastavení. Více se dočtete zde.

11. července 2016

Informace jsou pro firmy a organizace cenným aktivem. Jejich zneužití může stát firmu její místo na trhu, úřad je musí chránit z úplně jiných důvodů. Únik informací v elektronické nebo jiné podobě je celkem běžný a audit informační bezpečnosti s nalezením slabých míst je proto stále vyhledávanější službou mezi našimi zákazníky. Pokud i vy chcete snížit riziko toho, že o své informace přijdete a ohrozíte tím svoji nebo firemní existenci, obraťte se na nás.

29. června 2016

Chcete svým zaměstnancům nabídnout neco extra? Jednou z možností, jak zvyšovat jejich spokojenost je nabídnout jim různé benefity a jednoduchým způsobem jim to prezentovat. Benefitní portály, které nabízíme našim klientům přesně toto splňují. Chcete jeden takový? můžeme vám ho zprovoznit do druhého dne. Více se dočtete zde zaměstnanecké a benefitní portály

10. června 2016

Kraje, organizace zřizované nebo zakládané kraji, obce , organizace zřizované nebo zakládané obcemi mohou až do 27.12.2017 žádat o finanční prostředky na své informační systémy, konkrétně budování, rozvoje a modernizace regionálních datových center a komunikační infrastruktury pro nově pořízené nebo modernizované informační systémy nákup či vytvářen vytváření nových informačních systémů v souvislosti a modernizaci stávajících podpůrných informačních systémů. Chcete zpracovat dokumentaci či výzvu? Pomůžeme vám. výzvy č. 28 IROP na informační systémy

15. února 2016

OneSoft Connect uvolnil dlouho očekávanou novou verzi, které nese hezké označení Chicory (Čekanka). Také jsme na ní čekali a nemohli se dočkat :) Přináší mnoho vylepšení, včetně zjednodušení uživatelského prostředí, které je nyní příjemnější, jednodušší a intuitivnější.
Co patří mezi hlavní novinky?
- Práce s úkoly. Předávání úkolů a vytváření pracovních týmů.
- Zadávání vlastních nápadů, poznámek a pokud je třeba, tak také sdílení s ostatními.
- Aktivity a zápisy - přímo k projektu, ke smlouvě nebo čemukoliv dalšímu.
Detaily najdete přímo na stránkách OneSoftu: Novinky OneSoft Connect ve verzi Chicory
Připravujeme pro vás seminář - seznámení s novou verzí.

11. února 2016

Podepsali jsme se spolčností IBM smlouvu o spolupráci. Stali jsme se tak IBM Member Business Partner. Rozšíříme tak naše služby o portfolio společnosti IBM.
IBM Member Business Partner

3. února 2016

Benefitní programy pomáhají firmám zlepšovat komunikaci a zvyšovat angažovanost, motivaci.

Detaily najdete zde: Benefitní programy a zaměstnancký portál

4. ledna 2016

Diakonie České církve evangelické a další neziskové organizace využily našich služeb prověření základních procesů a fungování podle modelu excelence EFQM. Pomohli jsme jim nastartovat zlepšování procesů a celkové fungování. Jde o dlouhodobý projekt.

24. prosince 2015

Všem našim zákazníkům a obchodním partnerům přejeme klidné svátky a úspěšný rok 2016

9. listopadu 2015

Potřebujete řídit úkoly va vaší firmě? Ode dneška můžete také pomocí OneSoft Connect. Pokud patříte mezi ty, kteří jsou zahlceni nejrůznějšími úkoly roztroušenými po emailech, wordech nebo lepítkách, měli byste zpozornět. OneSoftConnect od dnešního dne umožňuje pracovat efektivněji v týmu a sdílet pracovní úkoly. Můžete si tradičně vyzkoušet zdarma v ukázkové firmě zde:
Detaily najdete zde: Ukázková firma OneSoftConnect

3. srpna 2015

Pro neziskové organizace nabízíme zpracování procesního auditu a zhodnocení procesů, které je povinné pro podání žádosti k výzvě 31.

Detaily najdete zde: Zpracování procesního auditu pro neziskové organizace v rámci výzvy 31

18. června 2015

Když se v mnoha firmách řekne procesní audit, představí si většina lidí nepříjemného člověka s formulářem a se stopkami v ruce a mnohaměsíční maraton. Takový procesní audit se dělá většinou s jediným cílem: vyhodit lidi. Procesní nebo organizační audit se dá ale dělat i jinak. S výsledkem, který posune organizaci o krok dále. Právě takovou zkušenost mají naši klienti, kteří vyzkoušeli námi využívají metody (CorSet) a nástroje (OneSoft EFQM). Procesní audit prováděný tímto způsobem spíše nastaví organizaci zrcadlo a pomůže ukázat na silná i slabší místa organizace a na ně navrhne nejvhodnější způsob nápravy. Díky využité metodice a šablonám CorSet a EFQM navíc odpadne zdlouhavé poznávání procesů organizace, protože k tomu slouží připravené šablony. Výsledky a ohlasy určitě dávají jasný směr. I procesní audity můžete mít rádi :)

6. dubna 2015

Ve spolupráci České společnosti pro jakost, CORTIS Consulting, BECON a OneSoft Connect a vzniká unikátní a jednoduchý software hodnocení vyspělosti firem dle modelu excelence EFQM. V současné době probíhá testování na vybraném pilotním zákazníkovi. Pokud si chcete software pro EFQM vyzkoušet, můžete tak učinit na 14 dní zdarma přímo odsud "EFQM Software by OneSoft Connect"

20. března 2015

Většina organizací, kterým jsme pomohli zavést systém řízení rizik uvádí, že v průběhu času jim pomohlo správné řízení rizik předejít nečekaným nebo nepříjemným situacím a ve svém důsledku znamenalo především ušetření finančních prostředků.

3. února 2015

Na dnešním OneSoft Connect day jsme představili novinky OneSoft Connect. Zákazníci mohou využívat šablony, měnit svoji pracovní roli za běhu, lépe formátovat detaily, snadněji vyhledávat a filtrovat a mnoho dalšího. Podrobnější informace k verzi najdete na stránkách OneSoft Connect: https://www.onesft.com/cs/kb/articles/onesft-22-butterbur.

20. listopadu 2014

Zadávací dokumentace pro obce z výzvy 22. Navazujeme na úspěšnou práci z výzev 22 a pohámáme našim klientům tvořit zadávací dokumentaci na jejich projekty.

13. listopadu 2014

Pomáháme Ministersvu vnitra s vytvořením standardů agend. Tvoříme zadávací dokumentaci pro pilotní projekt ověření metodiky standardů agend.

1. listopadu 2014

CORTIS Consulting přemístil svoji pražskou kancelář do prostor Zlatého anděla na Smíchově. přesnou adresu najdete v kontaktních údajích na našich stránkách.

2. září 2014

Posilujeme náš tým pro oblast telekomunikací, zejména nastavení obchodních procesů, procesů vývoje aplikací, správy IT a business požadavků.

6. srpna 2014

Rozšiřujeme naše služby v oblasti manažerského poradenství a zvyšování podnikatelské výkonnosti. Pro naše klinety nyní nově nabízíme zlepšování podnikatelské strategie, zefektivnění organizace a řízení podnikových financí a investic.

20. května 2014

Zpracováváme žádosti o finanční podporu do výzvy 22 IOP pro města: Plzeň, Sokolov, Cheb, Velké Meziříčí, Poděbrady, Kladno, Semily, Tachov.. dalších více než 40 měst.

1. května 2014

Zpracováváme žádosti o finanční podporu do výzvy 23 IOP pro ZZS Plzeňského kraje a pro Kraj Vysočina

5. února 2014

Připravujeme projektové záměry do plánované výzvy č. 22 v rámci IOP pro obce

21. ledna 2014

Město Sokolov zvýší kvalitu svých IT služeb díky Informační strategii, kterou jsme mu pomohli vytvořit. Základní strategický dokument pro oblast řízení ICT města Sokolov (informační strategie) stanovuje strategické cíle a opatření pro rozvoj ICT na období 2014-2018 včetně návrhu nového organizačního zajištění poskytovaných služeb.

31. prosince 2013

Děkujeme našim zákazníkům za projevenou důvěru a spolupráci v roce 2013 a těšíme se na další roky.

30. prosince 2013

V letošním roce jsme pomohli více než 30 našim klientům s řízením jejich IT procesů, zlepšením jejich informačního systému nebo řízení projektů. Pomohli jsme zvýšit kvalitu služeb, uřídit složité projekty nebo podat žádost o finanční podporu.

2. prosince 2013

Zpracovávali studie proveditelnosti (a v některých případech i žádosti o dotaci) pro výzvu č. 19 IOP „Krajské služby eGovernmentu“. Našimi spokojenými zákazníky se staly Zlínský kraj, Olomoucký kraj, Jihomoravský kraj, Kraj Vysočina, Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj a Liberecký kraj. Mezi zpracovanými tématy byly eHealth, zpřístupnění digitálního obsahu, služby technologických center a bezpečnostní infrastruktura.

10. října 2013

Zpracovali jsme návrh technického řešení Digitální mapy veřejné správy hlavního města Prahy. Díky ní bude možné sdílet mapová díla a zvyšovat kvalitu služeb pro občany.

27. září 2013

Zahájili jsme projekt „Implementace principů projektového řízení do praxe Magistrátu města Hradec Králové“.

27. září 2013

Pro Zlínský, Plzeňský Karlovarský kraj a Vysočinu zpracováváme studii proveditelnosti pro výzvu č. 19 Integrovaného operačního programu.

25. září 2013

Byli jsme vybráni jako nejvhodnější uchazeč pro Optimalizaci procesů a zavedení systému řízení kvality na úřadu MO Plzeň 3

16. září 2013

Město Hradec Králové si usnadnilo práci s RPP díky našemu chytrému řešení pro evidenci agend, činností, působnosti a legislativy

16. září 2013

Pro projektový záměr Transparentní Plzeňský kraj jsme zpracovali žádost o finanční podporu do výzvy C4 v rámci OP LZZ pro Plzeňský kraj

11. září 2013

Aplikace EFESSO nově slouží Odboru informatiky Magistrátu města Olomouce pro evidenci aplikací, infrastruktury, provozní dokumentace a potřebných kompetencí.

30. srpna 2013

Dokončili jsme Závěrečnou monitorovací zprávu do výzvy 19 v rámci ROP Jihozápad pro SOŠ a SOU Horšovský Týn

30. srpna 2013

Ke třem projektovým záměrům zpracováváme Studie proveditelnosti na výzvu č. 19 IOP pro Karlovarský kraj.

26. srpna 2013

Městu Sokolov pomáháme zpracovat Informační strategii na období 2014 - 2018

24. července 2013

CORTIS Consulting má pro kraje připraveny nosné a smysluplné projektové záměry do aktuální výzvy "Zvýšení kvality řízení a optimalizace chodu úřadů v územní veřejné správě" z programu OP LZZ.

19. července 2013

Zpracováváme aktualizaci "Studie proveditelnosti regionální datové sítě Pardubického kraje".

2. července 2013

Projekt "Zvyšování kvality řízení KÚ Plzeňského kraje", na kterém jsme participovali a úspěšně dokončili, je vyhodnocen na webu OSF MVČR v sekci Smart region.

14. května 2013

Testujeme využití analýzy nestrukturovaných dat v auditu bezpečnosti informačního systému. Cílem je poskytnout našim zákazníkům komplexní služby v oblasti bezpečnosti dat - kromě informační politiky poskytnout také reálný obraz, jak s daty zaměstnanci nakládají.

28. března 2013

Další naše vzdělávací programy získaly akreditaci Ministerstva vnitra. Jde o kurzy Strategické řízení, Veřejné služby a Problematika eGovernmentu.

26. března 2013

V rámci zvyšování našich kompetencí získali naši senior konzultanti certifikaci ISO31000 Risk Manager.

8. února 2013

Naším školením základních registrů prošlo již více než 180 účastníků.

31. ledna 2013

Zahájili jsme projekt analýzy nastavení struktury vnitřní IT podpory města Sokolova.

14. ledna 2013

Rozšiřujeme nabídku služeb a produktů pro podniky i veřejnou správu. Pomáháme zlepšovat řízení lidských zdrojů, řízení portfolia projektů, správu dokumentů a správu a evidenci smluv.

28. prosince 2012

V letošním roce jsme pro naše klienty úspěšně dokončili 16 projektů po celé České republice. Děkujeme všem za úspěšnou spolupráci.

20. listopadu 2012

Město Opava obrželo zvláštní ocenění EGOVERNMENT THE BEST 2012 za projekt Katalogu veřejných služeb města, který jsme spolurealizovali.

6. listopadu 2012

První 3 města používají naše řešení Lokálního RPP.

1. listopadu 2012

Pro Český báňský úřad jsme zpracovali Studii proveditelnosti k Výzvě č. 14 IOP "Napojování needitačních AIS na ISZR".

24. října 2012

Připravili jsme pro úřady řešení lokálního RPP. Do konce ve výhodném balíčku s více naž 50% slevou.

19. září 2012

Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařská využívá aplikaci EFESSO jako nástroj vhodný pro analytické služby v oblasti lesního hospodářství.

8. září 2012

Společnost CORTIS získala od MV ČR akreditaci vzdělávací instituce. Součástí akreditace jsou i dva vzdělávací programy – Dopady základních registrů a Řízení služeb lesního hospodářství.

5. září 2012

Zahajujeme zpracování studií proveditelnosti a žádostí k výzvě č. 14 IOP - Napojování needitačních AIS na ISZR.

24. srpna 2012

Dokončili jsme katalog služeb Magistrátu města Opavy s vazbou na agendy RPP, organizační strukturu, legislativu, životní situace a interaktivní formuláře.

3. srpna 2012

Pro úřady připravujeme Katalog agend s vazbou na Registr práv a povinností.

20. července 2012

V rámci dalšího rozvoje společnosti hledáme nové kolegy na vypsané pozice, podrobnosti v sekci Koho hledáme

11. července 2012

Jako subdodavatel v rámci RPP jsme od března do června vyškolili 1.925 zástupců obcí, krajů, ústředních správních úřadů, Ministerstva vnitra a Správy základních registrů.

4. července 2012

Zahájili jsme detailní analýzu směřující k zavedení systému řízení a správy identit na Magistrátu města Hradce Králové.

30. června 2012

Realizujeme pátou, tj. závěrečnou etapu dlouhodobého projektu Zvyšování kvality řízení KÚ Plzeňského kraje.

17. dubna 2012

CORTIS Consulting rozšiřuje svoje aktivity na východní pobřeží USA

2. dubna 2012

Připravili jsme pro Vás školení dopadů základních registrů v souvislosti se zákonem č. 111/2009 Sb., více zde

28. března 2012

Pod hlavičkou Ministerstva vnitra školíme AIS RPP Působnostní, více na stránkách školení RPP

22. března 2012

Námi podporovaný portál ManagementMania byl vybrán agenturou CzechInvest jako vítězný inovativní projekt CzechAccelerator pro prestižní účast v Cambridge Innovation Center v Bostonu.

1. března 2012

Pro Statutární město Opava realizujeme projekt "Příprava pro naplnění požadavků zákona č. 111/2009 Sb."

15. února 2012

Zapojili jsme se do projektu UNIPRANET a vybraným studentům nabízíme možnost stáže spojené se zpracováním diplomové nebo bakalářské práce.

3. února 2012

Pro všechny kraje v ČR realizujeme projekt "Dopady spuštění základních registrů na subjekty veřejné správy"

3. ledna 2012

V roce 2012 budeme rozšiřovat nabídku našich služeb v oblasti přípravy ISO a služby pro průmysl

31. prosince 2011

Podařilo se nám certifikovat 32 konzultantů v základech CorSet Framework partnerů v České i Slovenské republice

31. prosince 2011

V roce 2011 jsme podporovali celou řadu odborných konferencí a provoz profesních portálů ManagementMania.com a SeMaForum

31. prosince 2011

V letošním roce jsme úspěšně realizovali pro naše klienty 18 projektů po celé České republice. Děkujeme všem za úspěšnou spolupráci v roce 2011

14. listopadu 2011

Vyhráli jsme veřejnou zakázku "Projektové řízení na Magistrátu města Kladna"

7. listopadu 2011

Článek popisující přístup CorSet Framework s názvem Zabudnite na procesy, venujte sa službám! získal prestižní ocenění Národní ceny Slovenské republiky za kvalitu 2011. Článek si můžete přečíst zde

1. listopadu 2011

Vyhráli jsme veřejnou zakázku na dodávku řešení vnitřní integrace úřadu v Náměšti na Oslavou.

13. října 2011

Naši odborníci jsou součástí vývojovového týmu Registru práv a povinností. Využíváme naše znalosti z celé veřejné správy.

1. října 2011

Podílíme se na realizaci rozsáhlého projektu "Efektivní řízení a výkon služeb lesního hospodářství" pro Ministerstvo zemědělství ČR.

22. září 2011

Parlamentní magazín uvedl náš projekt v městě Opava jako příklad dobré praxe efektivní veřejné správy. Prolistovat můžete zde.

14. září 2011

Společnost CORTIS Consulting se stala řádným členem Asociace pro poradenství při Hospodářské komoře

31. srpna 2011

Dokončili jsme návrhovou etapu projektu „Informační strategie pro Plzeňský kraj“

15. srpna 2011

Zpracováváme legislativní analýzu agend veřejné správy pro Ministerstvo financí

2. srpna 2011

Realizujeme projekt „Efektivní řízení a výkon služeb lesního hospodářství“ pro Ministerstvo zemědělství ČR

14. července 2011

Zvítězili jsme ve výběrovém řízení vzdělávání u největší právní kanceláře v ČR Havel, Holásek & Partners

13. června 2011

Implementujeme vlastní nástroj na podporu řízení organizační struktury EFESSO na MěÚ Nové Město na Moravě

8. června 2011

Prezentovali jsme na konferenci SI2011 využití CorSet Framework pro řízení veřejných služeb. zde

10. května 2011

Dokončili jsme návrhovou etapu projektu „Komunikační strategie“ pro Statutární město Opava

28. dubna 2011

Jsme partnerem konference Systémová integrace 2011

19. dubna 2011

Ve dnech 13. a 14. dubna 2011 jsme prezentovali projekt Implementace IS Městské policie Praha na konferenci Projektový management (Plán x Realita) ve Zlíně.

6. dubna 2011

Uvolnili jsme časově omezenou verzi nástroje EFESSO pro testovací účely pro zájemce z řad veřejné správy.

6. dubna 2011

Dokončili jsme úvodní analytickou část projektu "Strategické řízení" pro Magistrát města Opavy (součást projektů Výzvy č. 53 OP LZZ).

1. dubna 2011

Pořádáme pracovní setkání informatiků KÚ Plzeňského kraje na téma Informační strategie (v rámci projektu "Zvýšení kvality řízení Krajského úřadu Plzeňského kraje").

1. září 2005

Dnešním dnem byla založena společnost CORTIS Consulting. Jejím cílem je pomáhat klientům zavádět nové informační technologie a nové metody řízení. CORTIS Consulting je konzultační a inovační společnost jejímž cílem je poskytovat zákazníkům kvalitní a nezávislé profesionální a poradenské služby a pomoci realizovat změny v souvislosti se zaváděným nových procesů, moderních metod řízení nebo informačních technologií. Kombinujeme obecné znalosti strategického, manažerského, finančního, a procesního řízení, řízení projektů a řízení změn s odbornými znalosti informačních a komunikačních technologií. Základem naší odbornosti je tým konzultantů se zkušenostmi a znalostmi z praxe. Máme také rozvinutou spolupráci s odborníky z několika univerzit.

Designed by Cortis | Copyright © 2017 Cortis consulting All rights reserved | Autor ikon